Kemik Ağrıları

Yayınlanma Tarihi: 2016-05-26 19:04. Okunma 2091.

Yaş ilerledikçe hepimizin karşılaştığı sorunlardan biri de kemiklerimizin ağrımasıdır aslında. Fakat kemik ağrısının yaşa bağlı olmadığını bilmeniz gerekir. Kemik ağrısı o zaman neye bağlıdır diyorsunuz ve eğer kemikleriniz ağrıyor ise ne iyi gelir öyle değil mi? Hepimiz bu sorunun cevabı araştırırız aslında.

Kemik ağrısı nedir öncelikle kısaca bundan bahsedelim. Kemik ağrısı sızı oluşturan ve içten içe sizi kemiren bir ağrıdır. Kemik ağrısı ile karşılaştığınızda tabi ki de öncelikle yapmanız gereken bir ortopedi doktoruna başvurmaktır. Fakat eğer kemik ağrınız daha yeni yeni başlıyor ise bunun için neler iyi gelir isterseniz kısaca bunlardan bahsedelim. Kemik ağrısının başlıca sebeplerinden biri vücudun aşırı kiloları kaldıramamasıdır. Sonuçta hepinizin bildiği gibi vücudu ayakta tutan en önemli parçalardır kemiklerimiz. Bunun için ise öncelikle düzenli yemek yiyerek kilolarınızdan kurtulmalısınız. Ardından düzenli egzersizler ile vücudunuzun sertleşen yumuşak dokularını esnetmelisiniz. Diğer bir yöntem ise ağrıyan bölgeye 15 dakika sıcak su torbası ile dolaşımı artırığ relaksasyon sağlamaktır.. Bu yöntem size kısa bir süre de olsa rahat bir nefes aldıracaktır. Fakat kemik ağrısının diğer bir nedeni vitamin eksikliğidir. Bu vitaminler içerisinde ise en önemli eksiklik D vitamini eksikliğidir.  D vitamini eksikliğinin birçok sebebi vardır bunların en başında ise düzensiz ve dikkatsiz aynı zaman da sürekli olarak hazır beslenmedir.

Kemik ağrısı için bizce öncelikle tıbbi bir uzmana gözüküp sonrasın da ise doğal yiyecekler ile D vitamini eksikliğinizi gidermelisiniz.

kemik ağrısı eklem ağrıları d vitamini eksikliği