Fizik Tedavi İle Kas Gevşetme Yöntemleri

Yayınlanma Tarihi: 2016-10-04 15:10. Okunma 4191.

Genellikle insanlar strese ve de yoğun çalışma hayatlarına göre kaslarını fazla kullandıklarından dolayı burada bir tepkime yaratırlar. Bu aslında ciddi anlamda bir gerilim alışkanlığı da diyebiliriz. Kasların geriliyor olması aynı zamanda ağrılara da neden olmakta üstelik bu ağrılar bazı dönemlerde şiddetli olduğundan dayanılmaz bir hal almaktadır.  Böyle durumlar için özellikle fizik tedavi ile kas gevşetme yöntemleri geliştirilmiştir. Örneğin evde fizik tedavi yöntemi bu konuda kesinlikle ideal olanıdır.  Bu yöntem sayesinde üstesinden gelmesi zor olan baş ağrıları ve de sırt ağrıları daha kısa bir zaman içerisinde geçmektedir. Özellikle de ağır ve yorucu işlerde çalışanların disiplinli bir şekilde bu çalışmalara katılıyor olması da bu baskıdan sıyrılmanın en kolay yoludur.

Aynı baskıya maruz kalanlar arasında yatalak ve felçli insanların olduğu da görülüyor yani bu kişiler gün boyunca yatakta ya da tekerlekli sandalye üzerinde kaldıklarından dolayı strese bağlı baş ağrıları ve kas ağrıları oluşabiliyor. İşinin ehli olan bir fizyoterapist ile bu ağrıların kökünden kesilmesi de mümkün çünkü burası gerçekten de profesyonellik isteyen bir konu ve de fizyoterapist eşliğinde yapılmadığında bu kez daha büyük sorunlar oluşabilir. Evde fizyoterapistler tarafından yapılmasının en faydalı tarafı ise hastanın hastane ya da rehabilitasyon merkezine taşınmaması durumudur. Çünkü geliş ve gidişler esnasında hastayı gerek moral yönünden gerekse ulaşım güçlüğü yüzünden sıkıntıya sokabilir.

Doğru nefes alma ve de kasların sürekli olarak hareket haline geçirilmesi sizin kaslarınızın da gevşemesine bu sayede dolaşımın normal bir düzeye yaklaşmasına neden olacaktır.

kas gevşetme fizik tedavi tedavi süreci fizik süreci