Evde Fizik Tedavinin Amacı

Yayınlanma Tarihi: 2016-10-06 05:59. Okunma 1964.

Fizik tedavinin en büyük faydalarının başında hastanın bir şekilde günlük yaşantı içerisinde kalabilmesi hatta buraya geri dönmesi. Fizik tedavi yöntemi sayesinde hastaların yeniden hayata uyum sağlamaları da mümkün olacaktır. Bu konulardan bir tanesi de evde fizik tedavi hizmeti. Biliyoruz ki fizik tedavi süreci uzun olabiliyor hatta genelde kişi felçli ya da yaşlı birisiyse o zaman işler daha da çığrından çıkıyor demektir. Çünkü hastaneye götürülmesi ve gelinmesi o kadar kolay bir süreç değil. Bu durumda evde imkanlar dahilinde bu işlemin gerçekleşmesi gerekir.

Uzman bir fizyoterapist aynı zamanda bir hastanın neye ihtiyacı olabileceğini de çok iyi bilir. Evde de uygulanabilecek bir takım aletler vardır ve evde fizik tedavi hizmetinde bu yöntem denenir. Bu sayede kişinin tamamen hayatını zor şartlar altında geçirmesinin önüne geçilir. Ve de hareketsizlik yönünden kaslarında artık iyice iş göremez hale gelmesi önlenir.

Evde yapılan fizik bazen hastanede yapılan ya da bir merkezde yapılan fizik tedavi uygulamasından daha da iyi gelebilir. Çünkü taşınma esnasında meydana gelebilecek bir takım riskler vardır örneğin düşme bunların başında gelebilir. Biliyoruz ki düşürmem dediğinizin farkındayız ancak iş ciddiye döndüğünde bunun bu şekilde olmadığı kesin. Olası bir düşürme ya da bu gibi durumlarda kişinin zaten hareketsiz olan kas ve iskelet sistemi bir darbe sonucunda kırığa maruz kalabilir.

evde fizik tedavi evde fizyoterapist ev fizik tedavi